En kropp du trives med begynner på innsiden.

Lær hvordan.

Den avgjørende Domino brikken

for å få utbytte av trening og kosthold.

 

Jeg gleder meg til å se deg på kurset! Bli med du også!

Lukk

Velkommen!

Jeg er så glad for at du er er her.

Kjenner du deg igjen i den følelsen? Du spiser «riktig», du trener flere ganger i uka, men likevel står vekten bom stille?

Kanskje du har prøvd diverse av kostholds- og treningsprogrammer og blitt mer og mer forvirret om hva som er «lov» å spise .... var det greit med jordbær? Hvor lenge skal intervallene være? Hvor mye karbohydrater? .... Paleo, anyone?

Etter å ha jobbet som psykolog, coach og personlig trener med hundrevis av klienter i over 15 år, har jeg oppdaget at:

... de fleste er «super flinke»

... de fleste gjør «alt riktig»

Men ...

... mange får ikke resultatene de fortjener i forhold til all innsatsen som legges ned.

Hvordan kan det være?

Nøkkelen til en kropp du trives med ligger ikke på kjøkkenet og ikke på treningssenter.

Så klart må vi røre på oss.

Så klart kan vi ikke overspise på is og sjokolade (dessverre!)

... men alt dette vet du allerede og de fleste gjør ikke det heller.

Så hva er problemet?

Jeg har gravd i dette i mange år. Reisen tok meg fra coaching til NLP til yoga til personlig trening og til slutt til psykologien.

Grunnen til at jeg har blitt så opptatt av å løse denne gåten er at jeg har sett at når mine klienter har fått en kropp de trives med, har de fått til så mye annet også!

  • Overskudd.
  • Selvtillit.
  • Mot til å endelig gjøre ting de hadde tenkt på lenge.

Det handler ikke om vekt eller hvor raskt du løper ...

... men om du lever det livet du ønsker å leve.

Det er alltid det som vil være mitt største ønske for deg.

Så, la meg forklare hvordan du kan se på kosthold og trening med nye øyer:

Forestill deg fire Domino brikker:

  • Den ene heter Kosthold.
  • Den andre heter Trening og Restitusjon.
  • Den tredje heter Krisehåndtering.

Men ...

... den ALLER FØRSTE Domino brikken, som kommer før de andre tre, heter Din IDENTITET.

For at alle de andre brikkene skal falle på plass, akkurat som i Domino, må du sette din IDENTITET som den første brikken som setter alt i gang.

Når din Identitet ikke er på linje med de andre brikkene, skjer det ingenting. Du kommer ikke videre selv om du spiser og trener «riktig».

Din identitet formes av din fortid og nåtid. Den holdes vedlike gjennom dine tanker, historiene du forteller deg selv, og dine vaner i hverdagen.

Din Identitet er din største ressurs for å lykkes med trening og kosthold. Du kan lære deg å sette den opp på linje med de andre brikkene og du vil se at alt går så mye lettere etterpå.

... du opplever fremgang, motivasjon og du vet at du er på rett spor på vei til en kropp du trives med.

Du tror kanskje at din Identitet er fast og det er ikke noe du får gjort med den? Kanskje du tror at dette er veldig komplisert og ja, til og med skummelt å se hva som foregår inni deg?

... heldigvis er dette ikke tilfelle. Å være den personen du ønsker å være NÅ er en prosess du kan lære.

... du kan øve opp din bevissthet og du kan øve opp NYE historier du forteller deg selv. Det er verken komplisert eller skummelt.

Det eneste du trenger er å vite hvordan du gjør det ... og så må du øve.

Det er derfor jeg har laget videokurset iCUE: Trening & Helse for deg.

På dette kurset lærer du hvordan du setter opp dine Domino brikker på rekke og rad for at all din innsats endelig gir avkastningen du fortjener.

Du vi forstå at grunnen til frustrasjon, jo-jo slanking og manglende fremgang er et resultat av at dine Domino brikkene ikke har stått på rekke og rad.

.... og at alt vil falle på plass nærmest AUTOMATISK når du setter opp din første brikke, din Identitet, rett foran.

Kurset er basert på psykologisk kunnskap om hvordan vi mennesker får til varig endring. Du slipper å forholde deg til et rigid trenings- eller kostholdsprogram, istedenfor får du friheten tilbake ved å lære MEKANISMER som står bak en hver endring.

Du lærer steg for steg hvordan din identitet, din indre dialog og dine historier styrer deg og hvordan du kan ta kontrollen tilbake.

... i tillegg, får du enkle retningslinjer på hvordan du kan legge opp trening og kosthold i hverdagen uten å gå glipp av «livet».

Du lærer også hvordan du håndterer kriser og hva du må gjøre for å ikke miste all fremgangen når livet kommer i veien – noe som skjer oss alle, men jevne mellomrom.

Etter å ha gjennomført kurset vet du akkurat hvordan du:

... bruker din indre dialog til din fordel,

... kan legge opp trening og kosthold i en hektisk hverdag uten å måtte følge et rigid program,

... håndterer kriser og utfordringer for å opprettholde motivasjonen og fremgangen.

Og det viktigste av alt ... etter kurset vil vi vite at du kan være akkurat den personen du ønsker å være, og leve det livet du ønsker å leve!

Jeg vil bli med

Registrer deg på kurset og prøv teknikkene du lærer hos iCUE. Vi har en 30-dagers fornøyd garanti!

Er du lei av " jeg burde" tanker?

Har du noen ganger hatt ett kostholds- eller treningsprogram som du har fulgt en stund men så lagt det til side? Lurer du på hvordan du skal få til trening og kosthold i en hektisk hverdag? Veien dit starter på innsiden, og det er enkle steg du kan følge for å komme i mål. Her kommer en overblikk over de tre modulene:

Din Indre Dialog

Dette er første modulen av programmet. Du kommer du til å forstå hvorfor tankene dine er helt avgjørende for at du lykkes med trening og helse. Du lærer hvordan autopilotene dine styrer deg og hva som virkelig skal til for at du tar kontrollen tilbake. Du vil du se at dette handler ikke om å tenke "positivt" men om å bevisst skape samsvar mellom din ønskede identitet, historiene du forteller deg selv og din indre (ofte automatiserte) dialog. Modulen har fokus på å vise deg hvordan hjernen din egentlig fungerer og hvordan du kan få best utbytte av din viktigste ressurs når du skal komme i ditt livs form - og det er ikke kroppen, men ditt hode! 

Jeg vil bli med!

Dine Handlinger

I andre modulen av programmet går vi over til handling! Hvordan skal du legge opp kostholdet ditt - uten kompliserte oppskrifter og regler? Hvordan skal du trene, hvor ofte og med hvilken intensitet? Hva kan du gjøre for å opprettholde energien gjennom dagen for å bli den beste utgaven av deg selv? Alt dette dekker vi i denne modulen. Du vil se at det  ikke kreves avanserte trenings- eller kostholdsprogrammer for at du kommer i ditt livs form. Det er derfor du lærer grunnprinsippene for et godt kostholds- og treningsopplegg, men du får ikke treningsplaner eller kostholdsplaner i dette kurset. Vi har fokus på de underliggende mekanismene som fører til langsiktig suksess på dine premisser.

Jeg vil bli med

Suksess over Tid

Vi alle vet at livet kommer noen ganger i veien. Vi blir skadet, vi drar på en lang ferie eller det oppstår en krise  som gjør at vi ikke følger planen som vi hadde tenkt. I tillegg, erfarer vi at vår fremgang flater ut og at vi er i ferd med å miste motivasjonen. Hva gjør du da? I den delen av programmet lærer du alt om forebygging av kriser og hvordan du opprettholder motivasjonen over tid og strategier for å motvirke den indre stemmen som prøver å lure deg til å gi opp. Som en del av programmet får du også tilgang til en egen medlemsportal, der du kan utveksle erfaringer med andre kursdeltakere og heie på hverandre!

Jeg vil bli med!

Ofte Stilte Spørsmål

Dersom du ikke finner svar på dine spørsmål her, ta kontakt på: [email protected]

Du har tilgang til hele programmet så lenge du ønsker. Du kan ta pauser og repetere tidligere moduler. For en jevn og trutt progresjon anbefaler jeg at du gir deg én uke per modul, altså totalt tre uker for å gå gjennom hele kurset. Det er totalt 15 video sesjoner. De fleste videoene har en lengde på 10-20 minutter og du kan se på de fra hvilken som helst enhet (telefon, nettbrett, pc/mac). I tillegg, får du arbeidsark og oppsummeringer som du kan laste ned og skrive ut.

iCUE: Trening & Helse jobber fra innsiden og ut. Du lærer først hvordan tankene dine påvirker deg og hvike autopiloter styrer din hverdag. Så går vi over til hva du burde spise og hvordan du burde legge opp treningen, MEN du får ikke et detaljert trenings- eller kostholdsprogram. Du får grunnprinsippene for et bærekraftig kosthold og hvor mye du burde bevege deg i løpet av uken og med hvilken intensitet. Grunnen for dette er at erfaringen tilsier at de fleste ikke gjennomfører rigide programmer over tid. Med iCUE: Trening & Helse lærer du mentale og fysiologiske grunnprinsipper og strategier slik at du kan legge opp et løp som passer akkurat for deg og ditt liv. Uten jo-jo slanking og on-off treningsvaner!

Ja, absolutt men det er ikke en nødvendighet for at du lykkes. Dersom du ønsker å skreddersy treningen eller er helt ny til styrketrening kan det være en god ide, så lenge det er et bærekraftig opplegg!

Ja, absolutt. Du trenger ikke å være medlem av et treningssenter for å lykkes med iCUE: Trening & Helse. Alle forslag til trening kan gjennomføres hjemme og utendørs.

iCUE: Trening & Helse er utviklet av psykolog Elke Rønningen. Kurset holder høy faglig standard, men dersom du skulle ikke være fornøyd med kurset, kan du be om å få pengene dine refundert innen 30 dager fra kjøpsdato.

iCUE: Trening & Helse passer for deg

som ønsker endelig å se resultater av innsatsen du legger ned i trening og kosthold. 

Programmet er ikke egnet for personer som ønsker en quick-fix løsning, eller personer som er skeptisk til å utfordre sin etablerte måte å tenke og handle på.

Jeg er klar!
Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.